Isnin, 25 April 2011

Malam Semalam Di Villa Gua

Malam semalam. Gua dengar loceng rumah ditekan. Tergopoh gapah gua turun tangga, pada masa yang sama gua tengah tunggu Diana sampai. Maklumlah, anak pak hashim kan outstation. Gua lelaki yang tak boleh tiada teman dikala beradu.


Gua sampai depan pintu, gua buat rilek. Gua bukak pintu dan









"Dik, ada garam tak. Akak baru pindah ni, nak pinjam boleh"

Gua terkedu, gua jawab tegas, "Akak, saya tak masak kat rumah. Selalu makan kat hotel je". Gua lihat akak tersebut kagum bercampur malu kat gua. Tiba2 "Takpela dik, ummm... Akak duk sorang je kat rumah tu. Senang2 datang la, kadang2 sunyi jugak"


WTH!!!! Adakah gua makhluk semulajadi yang punyai daya penarik seks yang agak kuat.

4 ulasan:

nik berkata...

sape plok diana????

GEDO berkata...

Diana Danielle... xkn xkenal

ct haja berkata...

akak mintak garam tu mmg wujud ke

GEDO berkata...

Memang wujud