Isnin, 25 April 2011

Gua Denagn Isu Ketagihan

Malam tadi, Diana datang rumah. oh yeah!!!!

Selepas beberapa lama melakukan "kerja" menyedapkan diri masing2, nyata kami tercungap2 keletihan. Dia senyum puas kat gua, gua maintain muka bengis namun comel. Gua capai rokok sama lighter terus nyalakan rokok sambil menyedut mencari nafas2 yang hilang. Sekali hembus lain benar rasanya Marlboro indon gua malam ni.


Diana potong stim, dia sound gua "You boleh tak matikan rokok tu". Gua toleh sambil menyedut lagi nikotin bersama 1400 bahan kimia yang lain. "I tak tahan la asapa rokok". Gua getus "Ada aku kisah". Dia bangun terkedek2 dengan tubuh yang hanya dibaluti selimut terus ke tandas. Tak perlu kata diana, malah perempuan2 hot seperti maya karin pun gua tak kisah melainkan anak pak hashim. Anak pak hashim lain sikit dia punya kick kat gua.


Gua dengan isu ketagihan ni bukan baru, lama sebelum diana, lagi lama sebelum pak menteri bagi idea bijak projek e-mel 1Malaysia, masa tu budak2 sekolah belum lagi dijangkiti penyakit obesiti secara beramai-ramai. Lu orang sebut je, apa yang gua tak ambik, ganja, ketamine, syabu, ice, ectasy.


Semua tu gua tak ambik, gua hisap rokok je. Rokok ni macam game Plant vs Zombie. Mula2 lu tengok orang lain main, lu nampak macam bodoh. Bila lu da cuba sekali main, lu rasa lu bodoh tapi nak main hari2. Jadi tolong jangan kutuk orang hisap rokok semata2 lu tak berada dalam zon ketagihan.


Beberapa minit kemudian, diana keluar dari toilet datang menghampiri gua "You, I mintak maaf tau. I tak patut halang you smoking". Gua rilek sambil berkata "Care for another round?". Dia senyum terus terangsang.




1 ulasan:

betty berkata...

mmg best ar ko nye novel.. cepat la update.. hahahahahaah