Sabtu, 20 September 2008

Tetek keras @ puting keras

AMARAN: Entri ini mungkin tidak sesuai untuk pembacaan kaum wanita a.k.a kaum hawa.

Korang penah tak, tengah korang bosan-bosan, lepak-lepak sorang-sorang, tiba-tiba terasa macam nak menggentel biji tetek @ puting korang sendiri. Aku penah wooo. Best lak tu rasanya. Rasa macam geli-geli. Aku yakin ada antara kamu yang suka aktiviti berfaedah ini. Aku amat suka melakukan aktiviti ini di kala aku keseorangan dan kebosanan.

Apakah respon biji tetek @ putting anda jika digentel?
Untuk anda-anda yang tak pernah menjalankan aktiviti menggentel ini, aku cadangkan anda mencuba. Bukan kerana kesedapannya tapi sebab aktiviti ini boleh membunuh masa korang. Sebagai manusia yang pernah menjalankan aktiviti yang kurang bermoral ini, aku nak share sket apa respon biji tetek aku bila digentel. Mula-mula dia rasa geli-geli. Lepas tu lama kelamaan biji tetek korang akan mengeras. Rasa nak jentik-jentik biji tetek tu bila ia mengeras tapi sakit lak. Last sekali bila da bosan, korang berenti la.
Ok la, sampai sini entri kali ini. Renung-renungkan selamat beramal.
P/s: Aktiviti ini disarankan untuk dijalankan ke atas biji tetek @ putting sendiri bukan biji tetek orang lain!!!!!

1 ulasan:

ndbro berkata...

buat yg tiba2 sange akibat ngeliat toket montok di atas ni ane kasi obat nya : #MEKI BUAT DIENTOT#
Kali aj ad yg doyan ma janda2 atau tante2 semlohay,abg bispak,bokep sdng viral update setiap hri. yg nggk mint abain aj suhu. INDAH NY BERBAGI