Khamis, 18 September 2008

Miss Z ooo Miss Z

Miss Z makin melampau. Selalu sangat nak berdampinng dengan aku. Saje nk berfoya-foya ngan aku, manja-manja, nk dibelai, di’romance’. Kau tau x Miss Z yang aku bukan suka sangat kat kau. Cuma penangan belaian nafsu kau amat mendidihkan jiwa remaja aku. Dah la sekarang ni hari-hari kau nak manja-manja. Penat lah aku macam ni.

Paling aku tak tahan, sekarang ni dah pandai demand dah. Dulu kalo minum kat kedai mamak je, minum pun teh ‘o’ ais je. Paling mahal pun aku habis RM5.90 je. Kalo dulu dinner paling kaw pun aku kena sebab makan ngan kau RM8.20. Sekarang ni kalo minum je, dah RM6.50, dinner apatah lagi, sampai cecah 9hinggit.

Letih-letih, aku dah letih ngan kau. Tapi sama je, hari-hari ada je kau depan mata aku duk goda tak tentu pasal. Kucing kalo diberikan ikan memang tak kan tolak la. Aku ni manusia, ad nafsu. Tolong lah jangan goda aku lagi. Aku tak sanggup. Kena cari jalan tinggalkan kau. Nak berterus-terang tak mampu la pulak. Maklum la, aku ni jenis tak tetap pendirian.

Dah la, apa-apa pun jom beromen dulu. Sangap ni. Chow, nak beromen ngan Miss Z.

2 ulasan:

ct haja berkata...

gedo. sudah boleh berenti merokok.

GEDO berkata...

@ct haja
hahahaha u 'read' my post