Ahad, 22 Mei 2011

Nescafe Ais Satu Minum

Dulu gua ragu2 dengan pendapat nescafe boleh menghilangkan rasa mengantuk. Setelah bertahun bergelumang dengan nescafe dengan kadar yang tidak seberapa, terpaksa gua akui, makhluk itu membuatkan gua tak boleh mengantuk.


Asal minum nescafe rajin je bontot gua mengeluarkan sisa2 berbau yang berbentuk solid. Manakan dapat gua rasa mengantuk sambil berak. Tak matang la kalau tidur sambil berak. Budak2 hingusan belum bermimpi basah masih bersekolah rendah je buat benda2 mengarut macam tu.



note: budak2 sekolah rendah sekarang memang tak mimpi basah, diorang cuma pandai buat 3gp, kadang2 seronok dengan tangan sendiri

2 ulasan:

CintaZulaikha berkata...

nescafe still buat aku mengantuk..tak tau naper??

GEDO berkata...

oh cik zulaikha, jangan percaya pada khurafat yang cakap nescafe anti mengantuk, itu propaganda semata2, orang yang hilang mengantuknya selepas bernescafe hanya mengada2